سیم کارت بین‌المللی World Sim‌ چه مزایایی دارد؟

سیم کارت بین المللی World Sim

اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که به دلایل مختلفی اعم از تجارت یا تفریح، زیاد سفر می‌کنید یا تماس‌های بین‌المللی زیادی دارید و می‌خواهید این تماس‌ها را با استفاده از شماره شخصی و ثابت خودتان انجام بدهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک سیم کارت بین ‌المللی استفاده کنید.
سیم کارت‌های بین‌المللی World Sim به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به تغییر شماره و سیم کارت، هزینه‌های رومینگ خود را تا ۹۵٪ کاهش بدهید و در هر نقطه دنیا از خدمات تماس و اینترنت موبایل این سیم کارت‌ها بهره ببرید.

world sim

سیم کارت بین‌المللی World Sim‌ چه مزایایی دارد

هزینه تماس خروجی با این سیم کارت‌ها بسیار مقرون به صرفه است و شما با در اختیار داشتن آن می‌توانید از مزیت تماس‌های رایگان ورودی با مبدا بیش از ۹۵ کشور دنیا بهره‌مند بشوید. همچنین به عنوان یک بازرگان یا مدیر عامل شرکتی که با کمپانی‌های خارجی در تماس هستید می‌توانید از این شماره جهت دریافت تماس‌ها بهره ببرید.
این سیم کارت‌ بین المللی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا پوشش تماس و اینترنت را برای شما برقرار خواهند کرد.
ما با ارائه خدمات سیم کارت بین‌المللی توسط شرکت معتبر World Sim این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که سیم کارتی با دو شماره اختصاصی در اختیار داشته باشند. همچنین مشتریان گرامی می‌توانند با تکیه بر پشتیبانی تخصصی تیم ما در هر لحظه‌ای سیم کارت خود را با پایین‌ترین کارمزد به میزان دلخواهشان شارژ کنند و از آن استفاده کنند.
بسته‌های اینترنتی که روی این سیم کارت‌ بین‌المللی ارائه می‌شوند هم بسیار مقرون به صرفه هستند و می‌توانید در هر نقطه از دنیا با استفاده از این بسته‌ها آنلاین باشید و از سرویس‌های آنلاینی که روی گوشی تلفن همراه خود دارید بهره ببرید.
اگر برای هر منظوری به یک سیم کارت بین المللی احتیاج دارید تعلل نکنید و سفارش خود را ثبت کنید تا سیم کارت World Sim شما را خیلی زود به دستتان برسانیم. (ثبت سفارش)
  • 96 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

کانکشن ترید (کسب درآمد از ارزهای دیجیتال)

سرور مجازی ترید ، جهت ایجاد محیطی امن برای فعالیت در بازار های مالی، فارکس ، صرافی های دیجیتال...

پورت (Port) چیست؟

پورت (Port) در لغت به معنی درگاه است که از این درگاه برای رد و بدل کردن اطلاعات بین دو کامپیوتر...

DNS چیست؟

DNS مخفف Domain Name System می باشد و پروتكلی شناخته شده در شبكه‌هاي كامپيوتري خصوصا اينترنت است....

Ftp چیست؟

FTP (اف تی پی) مخفف File Transfer Protocol می باشد که پروتکلی برای ارتباط و ارسال فایل بین کاربر...

htaccess چیست؟

htaccess یک فایل پیکربندی برای استفاده در وب سرور آپاچی می باشد.این فایل می‌تواند برای تغییر...